سخنگوی وزارت امورخارجه تماشاگر بازی داخلی تیم ملی فوتبال

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 20:13
اسماعیل بقایی با دعوت فدراسیون فوتبال به تماشای بازی درون تیمی شاگردان امیر قلعه‌نویی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دوم درون گروهی تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به اردوی ترکیه، از ساعت ۱۸ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، میهمان ویژه این بازی بود که با حضور در ورزشگاه دستگردی به تماشای مسابقه پرداخت.

او پس از ورود به ورزشگاه و استقبال ریاست فدراسیون، برای دقایقی در اتاق VAR حضور یافته و به خوش و بش و گفت‌وگو با داوران حاضر در این اتاق، پرداخت و در ادامه با حضور درون زمین با مدیران و پیشکسوتان عکس یادگاری گرفت.

در ادامه سخنگوی وزارت امور خارجه و هیئت همراه به رختکن تیم ملی رفته و دقایقی با ملی‌پوشان به گفت‌وگو مشغول شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.