افزایش ساعت معاملات صندوق‌های کالایی بورس کالا از شنبه

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 20:16
بورس کالای ایران اعلام کرد از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت معاملات صندوق‌های کالایی، گواهی سپرده کالا و اوراق سلف موازی افزایش می‌یابد. طبق این مصوبه، فعالان بازار سرمایه می‌توانند تا ساعت ۱۷ نسبت به انجام معاملات خود در این بخش‌ها اقدام کنند.

بورس کالا از افزایش ساعت معاملات صندوق‌های کالایی از شنبه تا ساعت ۱۷ خبر داد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام بورس کالای ایران، ساعت معاملات دوق‌های کالایی گواهی‌های سپرده کالا و اوراق صدف موازی از شنبه ۱۹ اردیبهشت افزایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر ساعت معاملات صندوق‌های کالایی از جمله صندوق‌های طلا، نقره و زعفران در بورس کالا از ۱۱:۳۰ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود که از شنبه هفته آینده به ۱۷ تغییر خواهد کرد.

2013

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.