ثبت دمای ۴۰ درجه در بندان خراسان جنوبی؛ هوا گرم‌تر می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 20:34
بیرجند- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز سربیشه با دو درجه سلسیوس خنکترین و روز گذشته بندان با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه استان ثبت شد.

سمیه لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط جوی هوای استان طی روزهای آینده، بیان کرد: از صبح فردا تا هفته بعد در برخی ساعات افزایش وزش باد و در برخی ساعات گرد وخاک قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد: شنبه و یکشنبه وزش بادهای شدید و گرد و خاک به خصوص در مرز شرقی و مناطقی از غرب استان همراه با کاهش دید افقی هم می‌شود.

لطفی با اشاره به شرایط دمایی هوای استان، اظهار داشت: تا روز شنبه انتظار داریم بیشینه‌های دما حدود سه تا پنج درجه سلسیوس بالاتر از نرمال فصل قرار داشته باشد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: صبح امروز سربیشه با دو درجه سلسیوس خنکترین و روز گذشته بندان با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه استان ثبت شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.