بقایی: وزارت امور خارجه پیگیر وضعیت تیم ملی خواهد بود

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 21:06
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما با تمام توان خود تلاش می‌کنیم تا برای تیم ملی فوتبال ایران در خاک آمریکا اتفاقی رخ ندهد.
بقایی: وزارت امور خارجه پیگیر وضعیت تیم ملی خواهد بود
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما  اسماعیل بقایی در پایان بازی درون تیمی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی ایران تلاش خواهد کرد که هیچ مشکلی برای تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی به وجود نیاید. بازیکنان ما صرفا برای جام جهانی راهی آمریکا خواهند شد.
 
او ادامه داد: دولت میزبان جام جهانی تعهد مشخص و روشنی دارد که موظف به رعایت کردن آن است و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی باید برای اعضای تیم ما ویزا صادر شود.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: امیدوارم فیفا برای حفظ اعتبار خودش هم که شده تدابیر لازم را برای حضور تیم ملی ایران اتخاذ کند. البته که طی روز‌های اخیر اتفاقاتی رخ داد که زیبنده فیفا نبود و ما هم از تمام توان خود برای تسهیل در امور استفاده می‌کنیم.
 
بقایی خاطرنشان کرد: ما در آمریکا سفارتخانه نداریم، اما دفتر ما در آنجا کار‌های تیم ملی را پیگیری خواهد کرد. فارغ از دیدگاه‌های سیاسی هر ایرانی برای ارتقای ورزش کشور تلاش می‌کند.
 
او در پایان گفت: امیدواریم حضور تیم ملی در جام جهانی تبدیل به انسجام دوباره ملت شود. رفتار مهدی تاج در کشور کانادا کاملا ورزشی بود و رفتاری که با او شد به هیچ وجه درست نبود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.