مدیران با حضور در صحنه انسجام اجتماعی را تقویت کنند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 21:10
تربت حیدریه- امام جمعه تربت حیدریه گفت: مدیران با حضور در صحنه، امید و انسجام اجتماعی را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری تربت حیدریه با تأکید بر مسئولیت‌پذیری مدیران، حضور آنان در برنامه‌ها و تجمعات مردمی را عامل تقویت روحیه عمومی و ناامیدی دشمنان دانست.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: مسئولان باید جایگاه و مسئولیت خود را به‌درستی ایفا کنند، چرا که نسبت به عملکرد خود در برابر خداوند پاسخگو خواهند بود.

وی گفت: زمانی که مردم حضور مسئولان خود را در صحنه می‌بینند، اعتماد و امید در جامعه افزایش می‌یابد و این موضوع باعث عقب‌نشینی و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: ترک مسئولیت‌پذیری و تلاش، پیامدهایی همچون ضعف، فقر و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تجربه نشان داده که هزینه سازش بیش از مقاومت است و عزت و پیشرفت در گرو تلاش، ایستادگی و همراهی با مردم خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.