عبدی: گزینه هدایت تیم فوتبال امید هستم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 21:24
سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: من یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید در بازی‌های آسیایی ناگویا هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی در پایان بازی درون تیمی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: امروز صرفا برای دیدار تیم ملی به ورزشگاه آمدم و امیدوارم بازیکنان ما در جام جهانی موفق باشند.

او ادامه داد: ۳۷ بازیکن از تیم فوتبال جوانان ایران در عضویت باشگاه های لیگ برتری هستند که این موضوع امیدوار کننده‌ ‌ای است.

عبدی در رابطه با هدایت تیم فوتبال امید گفت: مذاکراتی در این خصوص داشته ام و در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی کرده ایم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.