ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده رضوان علی‌رغم آتش‌بس

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 21:42
رژیم صهیونیستی با حمله به ضاحیه جنوبی بیروت، مدعی شد که فرمانده نیروهای رضوانِ حزب‌الله را هدف گرفته است.

به گزارش مشرق، این حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، نخستین تجاوز اشغالگران به این منطقه طی دوره به اصطلاح آتش‌بس کنونی است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که ارتش این رژیم با سه موشک منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف گرفت.

نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کردند که «مالک بلوط» فرمانده نیروی ویژه حزب‌الله(رضوان) و معاون ویرا هدف گرفته‌اند. سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل هم به نقل از منابع مطلع گزارش داد که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هماهنگی آمریکا انجام شد.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» هم خبر داد که این حمله با ناوچه و از دریا انجام شده است.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی آماده شلیک موشک‌ها از لبنان هستند.

حزب‌الله تاکنون به این ادعاهای صهیونیست‌ها واکنشی نشان نداده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.