قلعه نویی: به تیم ملی امیدوارم

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 21:42
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: : من به تیمی که دارم امیدوارم و انشاالله نماینده خوبی برای مردم در جام جهانی باشیم.
قلعه نویی: به تیم ملی امیدوارم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،امیر قلعه‌نویی در پایان بازی درون تیمی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: از همه عزیزانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم کار‌های بزرگ در جام جهانی انجام دهیم.
 
او ادامه داد: تیم ملی ما به ۲، ۳ بازی تدارکاتی خوب نیاز دارد و اکنون ما دوندگی، سرعت و ... کمی عقب هستیم. پس از اتمام رقابت‌های فوتبالی، بازیکنان لژیونر به اردو اضافه خواهند شد و هماهنگی بین بازیکنان انجام می‌شود.
 
سرمربی تیم ملی تصریح کرد: من به تیمی که دارم امیدوارم و انشاالله نماینده خوبی برای مردم در جام جهانی باشیم. اتفاقی که برای مهدی تاج در کانادا افتاد اصلا قشنگ نبود. مسئولان فوتبال ما با ویزای رسمی راهی کانادا شده بودند.
 
قلعه‌نویی افزود: کشور ما سه دهه است که از مشکلات فرصت ساخته و اکنون تیم ملی هم باید همین کار را انجام دهد. امبدوارم با توجه به اتفاقات اخیر بازیکنان تیم ملی با انگیزه بیشتری در زمین حاضر شوند.
 
او در رابطه با دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: مشکلاتی وجود دارد و فدراسیون هم در تلاش است. بعضی از دیدار‌ها دقیقه ۹۰ لغو می‌شوند. ما یک هفته بیشتر در ایران می‌مانیم و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت راهی ترکیه خواهیم شد و سپس از این کشور عازم آمریکا می‌شویم..

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.