کاپیتان سابق پرسپولیس جواب داد: بله پیشنهاد دارم

خبرورزشی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 21:46
حسین عبدی، کاپیتان سابق پرسپولیس و مربی تیم ملی جوانان ایران به شایعات هدایت تیم امید واکنش نشان داد.

حسین عبدی امروز در شرایطی برای تماشای بازی درون گروهی تیم ملی در استادیوم دستگردی حاضر شد که در روزهای اخیر اخبار مختلفی درباره احتمال حضور او در تیم امید ایران مطرح شده است. عبدی پس از پایان این مسابقه در گفتگویی ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان، درباره عملکرد موفق بازیکنانی که در تیم جوانان تحت هدایت او حضور داشتند صحبت کرد و همچنین به احتمال هدایت تیم امید نیز واکنش نشان داد.

عبدی درباره حضور خود در ورزشگاه دستگردی گفت: من فقط آمدم بازی را ببینم و خسته نباشید بگویم تا یک روحیه برای خودم و بچه‌ها باشد؛ امیدوارم که آنجا موفق باشند و بهترین اتفاقات برایشان بیفتد.

او در ادامه در مورد دوران حضور خود در تیم جوانان و شایعاتی که در روزهای اخیر منتشر شده است گفت: از بین بچه‌های آن تیم که فوق‌العاده بودند، چهار پنج نفر همین الان در زمین بودند. ۳۷ نفرشان در لیگ برتر بازی می‌کنند و چهار نفر خارج از ایران بازی می‌کنند؛ مبین دهقان، رضا غندی‌پور، آرشا شکوری و نیما اندرز. الان هم که رزاق آماده است برای کشورش در فوتبال بدرخشد. این صحبت‌ها را بگذارید برای وقتی که اتفاق خاصی رخ داد.

عبدی در پاسخ به اینکه آیا با او برای هدایت تیم امید صحبت شده است، گفت: مذاکراتی در این مدت بوده اما باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: یک پرسپولیسی سرشناس در آستانه هدایت تیم ملی امید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.