تاج:با دستگاه دیپلماسی برای حضور تیم ملی در جام جهانی در ارتباطیم

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 22:43
رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی در جام جهانی و شرایط آن توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مهدی تاج در پایان بازی درون تیمی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: وزارت امور خارجه درگیرترین مجموعه اداری کشور است. سوای فوتبال من واقعا از صحبت آقای بقایی لذت بردم و به ایشان هم گفتم همین که گفتید ما ابرقدرت هستیم برای همه لذت بخش است و می‌تواند یک کلیدواژه باشد. این نزدیکترین حرف به موضع رهبر شهید بود که ایشان هم واقعا احساسش این بود که کشور یک ابرقدرت است.
 
تاج همچنین تاکید کرد: من و دکتر بقایی و مجموعه وزارت خارجه و دولت به صورت جدی با یکدیگر ارتباط داریم و داریم کار می‌کنیم که برای رفتن به جام جهانی بهترین تصمیم را بگیریم. الان هم سیاست این است که ما به صورت جدی در جام جهانی شرکت کنیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به سوالی درباره جلسه برنامه و بودجه پاسخ داد: آن هم انشاالله خوب می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.