حمله رژیم صهیونیستی به بیروت با هماهنگی آمریکا

الف چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 22:46
رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله ای با هماهنگی آمریکا، پایتخت لبنان را هدف قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه از تهاجم به شهر بیروت پایتخت لبنان خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت از سوی رسانه ها تأیید شده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام این رژیم گزارش داد: حمله به ضاحیه بیروت با هماهنگی آمریکا انجام شد.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ این رژیم ادعا کردند که یکی از مقامات نیروی رضوان حزب الله را به شهادت رسانده اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که در این حمله مالک بالوط فرمانده نیروی رضوان را به شهادت رسانده اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.