شکار پهپاد آمریکایی بر فراز آب‌های خلیج فارس

الف چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 23:10
یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز آب‌های خلیج فارس در تنگه هرمز سرنگون شد.

به گزارش خبرگزای صداوسیما، این پهپاد حدود ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد با آتش یگان هوا فضای سپاه مستقر در تنگه هرمز متلاشی شد.

آسمان و آب‌های خلیج فارس در رصد مداوم و هوشمند نیروی دریایی سپاه است.

با اعمال رژیم حقوقی کشورمان در مسیر ورود و خروج جدید از تنگه هرمز این مسیر در ادبیات دریانوردان به نام مسیر اقتدار معروف شده است.

بر اساس اطلاعیه نیروی دریایی سپاه همه کشتی‌ها و شناور‌ها برای گذر از تنگه هرمز حتما باید با نیروی دریایی سپاه هماهنگ باشند، زیرا گذر از این آبراهه بدون اجازه نیرو‌های مسلح کشورمان و به ویژه سپاه ممکن نیست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.