فرماندار مشهد: فعلا برنامه ای برای خاموشی خانگی نداریم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 01:57
مشهد- فرماندار مشهد گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای خاموشی خانگی نداریم، اما به محض اینکه قرار بر این شد تا خاموشی اعمال شود، تقویم خاموشی‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن حسینی در خصوص اعمال محدودیت‌های انرژی در شهر مشهد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت برق در مشهد متعادل است و برنامه‌ای برای خاموشی خانگی نداریم.

فرماندار مشهد افزود: به محض اینکه قرار بر این شد تا خاموشی اعمال شود، تقویم خاموشی‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم. با افزایش دما، سیستم‌های سرمایشی وارد مدار می‌شوند و مصرف برق بالایی هم دارند، بنابراین باید به سمتی برویم که خاموشی‌ها را به شکل مناسبی مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: سال گذشته تجربه‌ای در این زمینه داشتیم، اگر مشکلات و خلاهایی در برنامه باشد، آنها را برطرف و همان برنامه را اعمال می‌کنیم. در صورت برنامه‌ریزی برای خاموشی خانگی قطعا اطلاع‌رسانی دقیق به شکل مناسب انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.