قطر: برای جلوگیری از درگیری مجدد، باید با تلاش میانجی‌گران همراهی کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 02:16
قطر از رایزنی نخست‌وزیر این کشور با وزیر امور خارجه مصر درباره تحولات مربوط به آتش‌بس میان تهران و واشنگتن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور و «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر، آخرین تحولات مربوط به آتش‌بس میان تهران و واشنگتن را بررسی کردند.

بر اساس این بیانیه، نخست‌وزیر قطر در این تماس تلفنی بر ضرورت همراهی طرف‌ها با تلاش‌های میانجیگرانه برای دستیابی به توافقی که از تشدید دوباره تنش‌ها جلوگیری کند، تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.