حملات رژیم صهیونیستی نقض آشکار آتش بس و تداوم نسل‌کشی است

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 03:52
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای، تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را محکوم کرد و آن را نقض صریح توافقات اخیر و قوانین بین‌المللی دانست.

حملات رژیم صهیونیستی نقض آشکار آتش بس و تداوم نسل‌کشی است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از خبرگزاری شهاب، حماس در این بیانیه اعلام کرد: تشدید حملات ارتش جنایتکار اشغالگر صهیونیستی علیه شهروندان در نوار غزه و بمباران محله‌های الدرج و الزیتون در شهر غزه و منطقه المواصی در غرب خان‌یونس که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شده است، نشان‌دهنده اصرار دشمن بر نقض توافق آتش‌بس امضا شده در شرم‌الشیخ و در راستای تداوم جنگ نسل‌کشی علیه ملت ما در نوار غزه است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: رژیم دولت تروریست اشغالگر، جنایات وحشیانه خود علیه مردم ما را تحت پوشش توافق آتش‌بس ادامه می‌دهد، در حالی که با هیچ واکنش بازدارنده‌ای در قبال این نقض خطیر توافقات و قوانین بین‌المللی و بشردوستانه رو‌به‌رو نشده است.

این بیانیه می‌افزاید: دولت آمریکا و کشور‌های ضامن توافق شرم‌الشیخ باید برای مهار اشغالگران فاشیست فوراً اقدام و آنها را ملزم به توقف تجاوزات علیه غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه کننند.

این جنبش فلسطینی در پایان این بیانیه تصریح کرد: ما از سازمان ملل و نهاد‌های آن و در رأس آنها شورای امنیت می‌خواهیم که مواضعی اتخاذ کنند که حفاظت از ملت ما را تضمین کرده و مانع از سرکشی ماشین کشتار صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی شود. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.