آرزوی دختر طلایی ایران؛ دوست دارم یک سال از ایران بروم!

خبرآنلاین پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 06:01
ریحانه مبینی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرآنلاین درباره دوران حرفه‌ای خود صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریحانه مبینی، قهرمان دوومیدانی ایران درباره تمرین کردن خارج از کشور گفت: «این را خیلی دوست دارم و یکی از آرزوهایم که دوست دارم برآورده شود این است که به یک کمپ تمرینی مثلا در یک کشور اروپایی با حریفان اروپایی و ۷_۸ ماه تمرین کنم و ببینم واقعا آن‌ها چه دارند؛ چون ما خیلی وقتها از نظر ذهنی خودمان را دست‌کم می‌گیریم و از نظر جسمی واقعا در حد همان‌ها هستیم. دوست دارم آن شرایط پیش بیاید و من بتوانم حتی ۱ سال در یک کشور دیگر با امکانات بالا و رقبای سطح بالا تمرین کنم و بعد در نهایت بیایم و برای ایران مسابقه بدهم.»

برای خواندن مشروح این گفت‌وگو کلیک کنید.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.