روایت بقایی از حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 07:05
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: به مسئولان فدراسیون و مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که با انگیزه‌ای وصف‌ناپذیر برای درخشش نام ایران در میدان‌های ورزشی تلاش می‌کنند، خداقوت می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی عصر چهارشنبه ضمن حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران، با مسئولان فدراسیون و مربیان و بازیکنان تیم ملی گفت وگو کرد و در جریان تلاش‌های صورت‌گرفته برای ارتقای فوتبال کشورمان در عرصه‌های جهانی قرار گرفت.

وی در این باره در صفحه شخصی خود نوشت: چهارشنبه عصر ضمن حضور در جمع صمیمانه مسئولان فدراسیون و مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، ضمن خدا قوت به ایشان، به تماشای بازی تدارکاتی تیم ملی نشستم.

وی افزود: به مسئولان فدراسیون و مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که با انگیزه‌ای وصف‌ناپذیر برای درخشش نام ایران در میدان‌های مهم ورزشی تلاش می‌کنند، خدا قوت می‌گویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.