زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 08:14
ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته هفت نظامی اشغالگر در جنوب لبنان بر اثر حمله پهپادی حزب الله زخمی شده‌اند که حالی یکی از آنها وخیم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین،‌ ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۷ نظامی خود در جنوب لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات پهپادی حزب الله اعتراف کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش اشغالگر پیشتر در بیانیه ای به زخمی شدن ۴ نظامی خود طی روز چهارشنبه در جنوب لبنان در یک حمله پهپادی اذعان و اعلام کرد که حال یکی از آنها وخیم است.

این آمار در حالی منتشر می شود که رژیم صهیونیستی در تازه ترین مورد نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه امروز پنج شنبه شهرک حبوش را هدف حمله پهپادی قرار داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.