ساعت کاری ادارات استان یزد تغییر می‌کند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 09:52
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ساعت کاری ادارات استان یزد از یکشنبه ۲۰ اردیبهشت تغییر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی شاه‌حسینی اشاره به بخشنامه دولت و تفویض اختیار به استانداران اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان از روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی، از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ خواهد بود.

وی، افزود: تمامی دستگاه‌های مشمول، موظف به رعایت دقیق این بخشنامه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در پایان با اشاره به وضعیت فعالیت در روزهای پایانی هفته عنوان کرد: دورکاری روزهای پنجشنبه کماکان و تا اطلاع ثانوی معتبر است اما دستگاه‌های خدمات‌رسان و عملیاتی بر اساس بخشنامه دولت به ارائه خدمات ضروری خواهند پرداخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.