فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند منصوب شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 10:01
فراشبند- فرمانده انتظامی استان فارس در حکمی سرهنگ عظیم شریفی را به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ سردار عزیزاله ملکی در حکمی سرهنگ عظیم شریفی را به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند منصوب کرد.

مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند با حضور سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس برگزار شد.

در این مراسم که جمعیی از مسئولان، از جمله امام جمعه و فرماندار شهرستان فراشبند, فرماندهان نظامی و انتظامی و کارکنان انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند، سرهنگ عظیم شریفی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند معرفی و منصوب و با اهدا لوح تقدیر از تلاش های سرهنگ دوم رسول ایزدپناه در مدت زمان تصدی گری این سمت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است سرهنگ شریفی پیش از این به عنوان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروز آباد مشغول به خدمت بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.