محسن رضایی: آمریکا باید خسارت بدهد/ اجازه نخواهیم داد واشنگتن بدون پرداخت هزینه از بحران خارج شود

خبرآنلاین پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 10:20
محسن رضایی گفت: آمریکا در شرایط کنونی با طرح موضوع بازگشایی تنگه هرمز می‌خواهد «یک اقدام نمایشی» انجام دهد و سپس از منطقه خارج شود، اما ایران چنین اجازه‌ای نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در گفتگو با شبکه المیادین درباره تحولات اخیر منطقه و تنش با آمریکا تأکید کرد که تهران اجازه نخواهد داد واشنگتن بدون پرداخت هزینه از بحران خارج شود.

به روایت تسنیم، رضایی گفت آمریکا در شرایط کنونی با طرح موضوع بازگشایی تنگه هرمز می‌خواهد «یک اقدام نمایشی» انجام دهد و سپس از منطقه خارج شود، اما ایران چنین اجازه‌ای نخواهد داد.

 او افزود: «اینجا میدان جنگ است و باید در مواجهه با آمریکایی‌ها به نتیجه نهایی برسیم و دستاوردهای خود را از این جنگ برداشت کنیم.»

 رضایی تأکید کرد آمریکا باید خسارت‌هایی را که به ایران وارد شده جبران کند و ایران «حتماً حقوق و خسارت‌های خود را خواهد گرفت».

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.