تقدیر فرمانده سپاه سلمان از «خبرگزاری مهر» مرکز سیستان و بلوچستان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 10:43
زاهدان - فرمانده سپاه سلمان از فعالیت ها و تلاش های عوامل خبرگزاری مهر در سیستان و بلوچستان در ایام جنگ رمضان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد شفاهی با حضور در دفتر خبرگزاری مهر در سیستان و بلوچستان، از زحمات مدیر و خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر و تشکر کرد.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، ضمن بازدید از این دفتر، فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری مهر را در ایام موسوم به «جنگ رمضان» ستود و گفت: تولیدات گسترده و به‌موقع شما در آن شرایط حساس، یک جهاد رسانه‌ای واقعی بود.

پوشش ۶۷ شب تجمعات در سه شهرستان؛ تولید بیش از ۱۵۰ محتوای تخصصی در ایام جنگ رمضان

تقدیر فرمانده سپاه سلمان از «خبرگزاری مهر» مرکز سیستان و بلوچستان

لازم به ذکر است خبرگزاری مهر مرکز سیستان و بلوچستان در ایام جنگ رمضان بیش از ۱۵۰ محتوای تولیدی در این خصوص داشته است. همچنین اجتماعات شبانه در ۶۷ شب گذشته در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و زابل، به صورت ویدیویی توسط این خبرگزاری پوشش داده شده است.

فرمانده سپاه سلمان در پایان این بازدید، ضمن اهدای لوح تقدیر، از تلاش‌های رسانه‌ای مجموعه مهر در تبیین واقعیت‌ها و روشنگری قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.