رژیم صهیونیستی به‌دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور‌های منطقه است

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 11:12
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول، در گفت‌وگویی با روزنامه «آنالیز» با اشاره به تنش‌های فزاینده در خاورمیانه گفت: رژیم صهیونی به‌دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور‌های منطقه است.

رژیم صهیونیستی به‌دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور‌های منطقه است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، محمدی در این مصاحبه با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و اسرائیل، تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را بخشی از «جنگ اقتصادی» توصیف کرد و مدعی شد واشنگتن از طریق فشار‌های اقتصادی و عملیات رسانه‌ای تلاش می‌کند معادلات منطقه را به نفع خود تغییر دهد.

‌سرکنسول ایران همچنین با اشاره به روابط تهران و آنکارا، از موضع ترکیه و مردم این کشور در قبال تحولات منطقه تقدیر کرد و گفت ایران و ترکیه در بسیاری از مسائل منطقه‌ای دارای منافع مشترک هستند.

‌این دیپلمات ایرانی همچنین درباره تحولات خاورمیانه، مذاکرات ایران و آمریکا و نقش بازیگران منطقه‌ای اظهارنظر کرد و مدعی شد برخی تنش‌ها و حملات در منطقه در چارچوب «عملیات پرچم دروغین» طراحی می‌شوند.

‌این گفت‌و‌گو در شماره امروز ۷ مائیس ۲۰۲۶ روزنامه اقتصادی و سیاسی (Analiz Gazetesi) منتشر شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.