
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «طاهر اندرابی» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره توافق احتمالی میان تهران و واشنگتن گفت: پاکستان انتظار دارد این روند زودتر به نتیجه برسد و در این مسیر، حفظ و صیانت از اطلاعات مرتبط با مذاکرات برای تقویت اعتماد میان طرفین ضروری است.
وی افزود: اسلامآباد بهعنوان یک تسهیل گر صادق، از هرگونه تلاش برای حل و فصل مسالمت آمیز حمایت میکند و در صورت برگزاری یا امضای توافق میان ایران و آمریکا در خاک پاکستان، این موضوع برای کشور مایه افتخار و یک فرصت دیپلماتیک ارزشمند خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان همچنین تاکید کرد که این کشور از هر روندی که به کاهش تنشها و تقویت ثبات منطقهای منجر شود، استقبال میکند.