صیانت از اطلاعات مذاکرات ایران و آمریکا برای تقویت اعتماد طرفین

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 11:22
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در پاسخ به پرسشی درباره احتمال دستیابی به توافق میان ایران و آمریکا، ابراز امیدواری کرد که این روند به نتیجه مثبت منتهی شود و بر نقش اسلام‌آباد در تسهیل گفت‌و‌گو‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

صیانت از اطلاعات مذاکرات ایران و آمریکا برای تقویت اعتماد طرفین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «طاهر اندرابی» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره توافق احتمالی میان تهران و واشنگتن گفت: پاکستان انتظار دارد این روند زودتر به نتیجه برسد و در این مسیر، حفظ و صیانت از اطلاعات مرتبط با مذاکرات برای تقویت اعتماد میان طرفین ضروری است.

وی افزود: اسلام‌آباد به‌عنوان یک تسهیل گر صادق، از هرگونه تلاش برای حل و فصل مسالمت آمیز حمایت می‌کند و در صورت برگزاری یا امضای توافق میان ایران و آمریکا در خاک پاکستان، این موضوع برای کشور مایه افتخار و یک فرصت دیپلماتیک ارزشمند خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان همچنین تاکید کرد که این کشور از هر روندی که به کاهش تنش‌ها و تقویت ثبات منطقه‌ای منجر شود، استقبال می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.