شرط دعوت شدن به تیم ملی؛ باید پرسپولیسی باشی!

خبرورزشی پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 11:32
مهدی پاشازاده از عدم دعوت خود به تیم ملی در سال های گذشته گفت.

مهدی پاشازاده بازیکن سابق باشگاه استقلال درباره دیر دعوت شدن خود به تیم ملی اظهار کرد: من باید قبل از آقای مایلی کهن به تیم ملی دعوت می‌شدم. سال ۷۳ یعنی در دوران آقای پروین من بهترین بازیکن دربی شدم. کسی که توانست علی دایی را در دوران اوجش مهار کند حق دعوت شدن به تیم ملی را نداشت؟

وی تاکید کرد: با قاطعیت می‌گویم که آقای علی پروین رنگی بودند. شرایط دعوت به تیم ملی اینگونه بود که به پرسپولیس میای یا نه؟

پاشازاده گفت: تیم ملی و پرسپولیس در آن سال ها یکی شده بود. من در ۲۱ سالگی کاپیتان استقلال بودم چرا دعوت نشدم؟ حتی آقای مایلی کهن در بازی دوستانه اجازه نداد بازی کنم.

وی ادامه داد: آقای مایلی کهن اگر با من مشکل شخصی هم داشت، من آدم بی حاشیه‌ای بودم.

بیشتر بخوانید: با این وضعیت در جام جهانی نتیجه نمی‌گیریم/ بازی درون تیمی فقط از بازی نکردن بهتر بود

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.