وزارت خارجه پاکستان: از محل امضای توافق میان واشنگتن و تهران اطلاعی نداریم

فرارو پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 12:05
وزارت خارجه پاکستان از محل امضای توافق میان واشنگتن و تهران ابراز بی‌اطلاعی کرد.

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: از خبرهای مربوط به احتمال امضای توافق میان واشنگتن و تهران استقبال می‌کنیم، اما ما به‌عنوان میانجی، برای حفظ اعتماد دو طرف جزئیات را فاش نخواهیم کرد. 

نمی‌دانیم محل امضای توافق میان واشنگتن و تهران کجا خواهد بود، اما اگر اسلام‌آباد انتخاب شود، برای ما مایه افتخار خواهد بود. 

در حال حاضر نمی‌توان درباره نزدیک یا دور بودن زمان امضای توافق اظهارنظر کرد، اما نسبت به روند آن خوش‌بین هستیم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.