کشف بیش از ۲۲ تن گاز مایع قاچاق در ایرانشهر

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 12:20
ایرانشهر - فرمانده انتظامی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۲ تن گاز مایع قاچاق توسط ماموران پلیس در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی جوکار ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس شهرستان ایرانشهر در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به یک دستگاه تانکر کشنده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این خودروها مقدار ۲۲ تن سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی از نوع گاز مایع به ارزش تقریبی بیش از ۱۶ میلیارد ریال کشف که در این رابطه یکدستگاه تانکر کشنده توقیف ، دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.