واعظی: فرماندهی«خط مقدم دیپلماسی»شایسته حمایت است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 12:25
قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه گفت: پذیرش مسئولیت مذاکرات در این برهه حساس، گونه‌ای قبول مخاطره می‌باشد و فرماندهی«خط مقدم دیپلماسی»شایسته حمایت جملگی ‎ایرانیان عزیز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه و رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، اظهار کرد: «مذاکرات»ادامه جنگ تحمیلی رمضان با روشی دیگربرای تثبیت دست آوردهای پیروزی عزتمندانه«میدان»در ۴۰روز دفاع مقدس است.

وی افزود: پذیرش مسئولیت مذاکرات در این برهه حساس، گونه‌ای قبول مخاطره می‌باشد و فرماندهی«خط مقدم دیپلماسی»شایسته حمایت جملگی ‎ایرانیان عزیز است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.