آمادگی وزارت نیرو برای جبران برق صنایع آسیب دیده جنگ تحمیلی سوم

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 12:27
وزیر نیرو از آمادگی این وزارتخانه برای جبران برق صنایع آسیب دیده جنگ تحمیلی سوم خبر داد.

عباس علی‌آبادی در گفت و گو با خبرگزاری صدا وسیما در خصوص آسیب شبکه برق پتروشیمی‌ها و فولاد در جنگ تحمیلی سوم گفت: میزان آسیب را خودشان اعلام می‌کنند بنده ورود نخواهم کرد، ولی این صنایع صدمه دیدند، اما وزارت نیرو اعلام کرد که آمادگی دارد از محل قدرت تأمین شده نیروگاه‌های کشور برق این صنایع را باتوجه به شرایط حاضر آن جبران کند.

وزیر نیرو ادامه داد: در حال حاضر ما برای پتروشیمی، فولاد و صنایعی که دچار آسیب شده‌اند به طوری که خودشان قبلا تأمین برق داشتند و یا با ما قرار داد داشتند اعلام کرده‌ایم که می‌توانیم نیازشان را برطرف کنیم چنانچه مصرف برق در بخش خانگی روند افزایشی داشته باشد بتوانیم مازاد برق باقی مانده را به صنایع انتقال دهیم البته هموطنان به موضوع رعایت الگوی مصرف واقف هستند زیرا این صنایع کمک به اقتصاد کشور و مردم است.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.