۲۱ کشته و مصدوم در محور یاسوج-اصفهان طی دو هفته اخیر

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 12:32
یاسوج-فرماندار دنا از کشته و مصدوم شدن ۲۱ نفر طی دو هفته اخیر در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رسولی صبح پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک دنا با اشاره به وقوع دو سانحه دلخراش در محور یاسوج–اصفهان طی دو هفته گذشته، اظهار کرد: متأسفانه این حوادث ۲۱ نفر را به کام مرگ و مصدومیت کشانده که زنگ خطری جدی برای همه مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه ۷۶ کیلومتر از ۸۸ کیلومتر این مسیر در محدوده شهرستان دنا واقع شده، بیان کرد: این محور به دو بخش «سریز تا پاتاوه» و «پاتاوه تا پل‌کتا» تقسیم می‌شود که بخش نخست ناقص چهاربانده شده و بخش دوم همچنان دوخطه است.

فرماندار دنا ناقص بودن عملیات چهاربانده‌سازی در مسیر توت‌نده تا پاتاوه و همچنین دوخطه بودن بخش پاتاوه تا پل‌کتا را از عوامل اصلی افزایش شدت تصادفات در این محور دانست.

وی با تأکید بر اینکه محوریاسوج–اصفهان پرترددترین مسیر استان در هر دو جهت رفت و برگشت است، تاکید کرد: اگر پروژه‌های عمرانی بر اساس اولویت واقعی پیش بروند، این محور باید در صدر توجه استاندار و نماینده مجلس قرار گیرد.

رسولی اضافه کرد: با تسریع در روند اجرای پروژه‌های باقی‌مانده، هرچه زودتر شاهد چهارخطه شدن محور ارتباطی یاسوجاصفهان کامل این مسیر و کاهش چشمگیر حوادث رانندگی باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.