سارق سیم‌های برق در سلسله دستگیر شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 13:09
الشتر - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از دستگیری سارق سیم‌های برق در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان سلسله با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق سیم برق و کابل مخابراتی شدند.

در تحقیقات پلیسی، متهم به چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی اعتراف کرد و اظهار داشت اموال مسروقه را به یک واحد صنفی خرید ضایعات فروخته است.

بر اساس این گزارش، مأموران با هماهنگی قضائی بلافاصله نسبت به شناسایی و دستگیری مال‌خر اقدام کرده و واحد صنفی مربوطه نیز پلمب شد.

در پایان، متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.