احتمال برگزاری دو مرحله امتحان برای یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها

فرارو پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 13:35
سرپرست مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از احتمال برگزاری دو مرحله امتحان برای یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها خبر داد.

عبدالرضا فولادوند، سرپرست مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، گفت: در صورت تداوم شرایط فعلی، نحوه برگزاری امتحانات پایان سال در مقاطع مختلف متفاوت خواهد بود و برای دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم احتمال برگزاری دو مرحله آزمون با هدف ایجاد سوابق تحصیلی وجود دارد. 

ارزشیابی پایانی همه پایه‌ها امسال به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود و ملاک ارزیابی، شواهد، مستندات و عملکرد دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی خواهد بود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.