اسلام‌آباد: به توافق میان ایران و آمریکا خوشبین هستیم

پارسینه پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 13:40
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت که به رسیدن به توافق میان ایران و آمریکا خوشبین است.

به گزارش پارسینه، به نقل از  صراط، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز پنجشنبه در اظهاراتی در خصوص میانجی‌گیر بین ایران و آمریکا گفت: ما همچنان به توافق میان ایران و آمریکا خوشبین هستیم و انتظار داریم این توافق هر چه زودتر حاصل شود.

وی افزود: امیدواریم که طرفین به یک راه حل مسالمت آمیز و پایدار دست یابند و صلح نه تنها در منطقه ما، بلکه در سراسر جهان محقق شود.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان همچنین بر آمادگی اسلام آباد برای میزبانی دور جدید مذاکرات میان ایران و آمریکا تاکید کرد.

وی افزود: ما نمی‌دانیم توافق بین واشنگتن و تهران کجا امضا خواهد شد، اما اگر در اسلام آباد باشد، برای ما افتخارآمیز خواهد بود.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.