تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان/حمله پهپادی به یک بیمارستان در صور

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 14:24
رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آتش‌بس در لبنان، علاوه بر حملات پهپادی به دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت در صور و النبطیه، شماری از امدادگران را در اطراف یک بیمارستان در صور هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش‌بس در جنوب لبنان، اطراف بیمارستان راغب حرب را در شهرستان تول در شهرستان صور هدف حمله پهپادی قرار داد.

منابع لبنانی اعلام کردند که شماری از امدادگران در این حمله پهپادی مجروح شده اند. همچنین رژیم اشغالگر تیم های امدادی را هنگام تلاش برای کمک به مجروحان حمله نخست دوباره هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی یک موتورسیکلت را هم در شهرک بریقع در شهرستان النبطیه هدف حمله پهپادی قرار داد.

شهرک دیرکیفا در شهرستان صور نیز هدف حمله هوایی اشغالگران قرار گرفت.

خبرگزاری لبنان هم از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک حناویه در صور خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.