سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلامآباد و وزیر راهآهن پاکستان در دیداری مشترک، راههای تقویت همکاریهای ریلی و توسعه تجارت منطقهای را بررسی کردند.
به گزارش
خبرگزاری صداو سیما، در این نشست، موضوعاتی از جمله توسعه مسیر ریلی تفتان ـ زاهدان، فعالسازی بیشتر قطار اکو (اسلامآباد ـ تهران ـ استانبول) و همچنین نوسازی خط ریلی کویته ـ تفتان مورد گفتوگو قرار گرفت.
دو طرف بر اهمیت بهبود زیرساختها و امنیت مسیرهای ریلی برای تداوم همکاریها تأکید کرده و خواستار گسترش بیشتر روابط دوجانبه در حوزه حملونقل و تجارت شدند.
وزیر راهآهن پاکستان با اشاره به روابط تاریخی و فرهنگی دو کشور، بر حمایت اسلامآباد از گفتوگو و راهکارهای دیپلماتیک برای حفظ صلح و ثبات منطقه تأکید کرد.
سفیر ایران نیز از نقش پاکستان در کاهش تنشها و حمایت از روند صلح در منطقه قدردانی کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.