برادران حیدری داوران ویژه تیم ملی؛ پیام رفت، بیژن آمد

خبرورزشی پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 15:04
دو بازی دوستانه تیم ملی با قضاوت برادران حیدری برگزار شد.

روز گذشته تیم ملی ایران در ۲ گروه قرمز و سفید در حالی مقابل هم قرار گرفتند که قضاوت این مسابقه برعهده بیژن حیدری بود. این داور پرسابقه از همدان راهی پایتخت شد و به استادیوم دستگردی رسید تا  جدال بین دو تیم ایران را سوت بزند.

نکته جالب اینکه در بازی دوستانه قبلی هم پیام حیدری به عنوان داور وسط حضور داشت تا دو دیدار دوستانه تیم ملی با قضاوت برادران حیدری همراه شود. دو دیداری که حداقل نکات داوری نداشت.

پیش از دیدار دیروز امیر قلعه نویی با اعضای تیم داوری  عکس یادگاری انداخت و با آنها برای لحظاتی صحبت کرد و یک قالب ماندگار را به ثبت رساند.

بیژن حیدری پرسابقه ترین داور حال حاضر ایران محسوب می‌شود که امسال در ۴۶ سالگی کار خود را به عنوان داور الیت ادامه می‌دهد و البته برادر او پیام، در ۳۹ سالگی تلاش می‌کند تا به تجربه خود اضافه کند. شاید مهم‌ترین نکته این فصل در مورد آنها حضور یا عدم حضور در جام ملتها  و لیگ نخبگان آسیا باشد.

دیروز علاوه بر بیژن و پیام که در استادیوم حضور داشتند، علیرضا ایلدروم، علیرضا مرادی، میثم حیدری، سحر بی‌باک، بهاره سیفی نهاوندی، ریحانه شیرازی و آتنا لشنی به همراه محمدرضا ابوالفضلی داوری را برعهده داشتند. 

بیشتر بخوانید: داور دیدار درون تیمیِ تیم ملی مشخص شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.