استاندار تهران: فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاهها نیز مطابق اعلام وزارتخانههای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.
استاندار تهران، از حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۹ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ خبر داد.
به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان، با اشاره به ضرورت استمرار ارائه خدمات پایدار و بیوقفه به مردم شریف استان تهران، اظهار کرد: پیرو بخشنامه مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴ توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و برابر هماهنگیهای انجامشده با معاون محترم رئیسجمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، فعالیت کلیه وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۹ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حضور همه کارکنان، بهصورت ۱۰۰ درصدی، انجام خواهد شد.
استاندار تهران افزود: فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاهها نیز مطابق اعلام وزارتخانههای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.