حمله پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 16:16
حزب الله اعلام کرد که علاوه بر حمله موشکی به مرکز تجمع خودروهای نظامیان صهیونیست در شهرک شمع در جنوب لبنان، مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر را در شهرک البیاضه با پهپاد در هم کوبیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه الاعلام الحربی، حزب الله لبنان اعلام کرد مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داده است.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی دشمن اسرائیلی و حملاتی که روستاهای جنوب لبنان را هدف قرار داده و منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شده است، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۱۸ صبح امروز پنج شنبه مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر را در شهرک البیاضه با پهپاد انفجاری به دقت هدف قرار دادند.

مجاهدان مقاومت اسلامی همچنین ساعت ۱۴:۰۰ ظهر امروز مرکز تجمع خودروهای نظامی ارتش اشغالگر را در شهرک شمع موشک باران کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.