خبر جدید از نحوه فعالیت ادارات در تهران

پارسینه پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 16:23
استاندار تهران از حضور صددرصدی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تهران از شنبه خبر داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران از اجباری شدن حضور تمام‌وقت کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در پایتخت از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ خبر داد.

وی با تأکید بر لزوم ارائه خدمات پایدار و بی‌وقفه به شهروندان، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴ سازمان اداری و استخدامی کشور و هماهنگی با رئیس این سازمان، فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان انجام خواهد شد.

معتمدیان همچنین خاطرنشان کرد: نحوه فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها نیز مطابق با اعلام وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.