کشف بیش از ۶ تن کالای قاچاق در اهواز

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 16:55
اهواز ـ مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از کشف بیش از ۶ تن شکر و آرد قاچاق در اهواز خبر داد .

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طیبی ظهر امروز پنجشنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: در گشت مشترک قرارگاه نظارتی مرکز استان ۶ تن و ۸۰۰ کیلو کالا که شامل شکر و آرد بود کشف و ضبط شد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: در این گشت دو واحد صنفی متخلف به دلیل قاچاق کالا، گران‌فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند.

طیبی عنوان کرد: این اقدامات گام مهمی در کنترل قیمت ها و جلوگیری از تصییع حقوق مصرف کنندگان در سطح استان بوده و با متخلفان به شدت برخورد می گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.