جاده کندوان و آزادراه تهران - شمال یک‌طرفه شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 16:58
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یک‌طرفه شدن مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران ـ شمال به منظور تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل افزایش حجم تردد خودروها و برای روان‌سازی عبور و مرور، مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران ـ شمال به صورت موقت یک‌طرفه شده است.

وی افزود: هم‌اکنون تردد در مسیر جنوب به شمال محور کندوان در برخی مقاطع با ترافیک نیمه‌سنگین تا سنگین همراه است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: تردد در محور هراز نیز به صورت نیمه‌سنگین جریان دارد.

صادقی ادامه داد: وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان گزارش شده و مشکلی در عبور و مرور این مسیرها وجود ندارد.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده‌ها خودداری کرده و پیش از سفر از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.