تاکید بر صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 17:22
وزیران خارجه ایران و پاکستان در تماس تلفنی برصیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه تاکید کردند.

تاکید بر برصیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان و محمد اسحاق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان عصر امروز پنجشنبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

طرفین در این رایزنی، ضمن مرور آخرین تحولات و روند‌های جاری در منطقه، بر اهمیت استمرار مسیر گفت‌و‌گو و دیپلماسی و نیز گسترش همکاری‌های سازنده میان کشور‌های منطقه در راستای صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از شکل‌گیری و تشدید تنش‌ها تأکید کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.