برگزاری دیدار دوم مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ فردا

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 17:27
دومین دیدار مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان فردا برگزار می شود.
برگزاری دیدار دوم مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ فردا
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان جمعه (۱۸ اردیبهشت) با برگزاری دیدار دوم میان تیم‌های استقلال تهران و آکادمی بسکتبال سحر پیگیری خواهد شد.
 
دیدار نخست دو تیم ۸ اسفند سال گذشته برگزار شد که استقلال موفق به شکست حریف خود شد.
 
فینال لیگ برتر بسکتبال زنان به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود؛ در صورتیکه استقلال برنده دیدار فردا شود، پرونده فینال در پایان این دیدار بسته خواهد شد و در صورتی که آکادمی سحر نتیجه این بازی را از آن خود کند، کار به بازی سوم کشیده می‌شود. یکشنبه ۲۰ اردیبهشت زمان برگزاری بازی سوم است.
 
دیدار جمعه تیم‌های استقلال و آکادمی سحر از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید کشوری شهر قدس آغاز می‌شود.
 
آکادمی سحر مدافع عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال زنان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.