گفتگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه پاکستان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 17:33
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در گفتگویی تلفنی به مرور آخرین تحولات و روندهای جاری در منطقه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی و محمد اسحاق دار، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان عصر امروز، (پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت‌۱۴۰۵)، به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، طرفین در این رایزنی، ضمن مرور آخرین تحولات و روندهای جاری در منطقه، بر اهمیت استمرار مسیر گفت‌وگو و دیپلماسی و نیز گسترش همکاری‌های سازنده میان کشورهای منطقه در راستای صیانت از ثبات و جلوگیری از شکل‌گیری و تشدید تنش‌ها تأکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.