ماینرهای غیرمجاز در خرمشهر خاموش شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 17:59
اهواز ـ فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف پنج دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی رحیمی ظهر امروز پنجشنبه در گفتگویی رسانه‌ای در این خصوص اظهار کرد: در پی وصول اخباری مبنی بر استفاده یک فرد سودجو در واحد مسکونی از رمز ارز دیجیتال غیرمجاز، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی موضوع و با هماهنگی قضائی نسبت به بازرسی از واحد مسکونی مزبور اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه گفت؛ در بازرسی از منزل مسکونی تعداد ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی متهم روانه دادسرا شد.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: کارشناسان قیمت ماینرهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.