بازگشت ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی شوشتر به بیت‌المال

صدا و سیما پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 18:02
در پی عملیات یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی شوشتر و با همکاری نهاد‌های انتظامی و قضایی، بیش از ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی که مورد تصرف سودجویان قرار گرفته بود، آزاد و به بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، محمدرضا بهادری، رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر، اعلام کرد: با تلاش یگان حفاظت اراضی این شهرستان، هفت مورد رفع تصرف فوری از اراضی ملی و دولتی انجام شد.

بهادری با اشاره به اینکه مجموع مساحت اراضی آزادشده بیش از چهار هزار مترمربع بوده و ارزش آنها بیش از ۳۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود افزود: این اقدام با همکاری نیروهای انتظامی و حمایت مقام قضایی به‌صورت فوری اجرا شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از قاطعیت این نیروها در برخورد با متجاوزان به اموال عمومی خبر داد و تصریح کرد: هرگونه تخلف در حوزه زمین‌خواری مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی از همکاری مردم در گزارش تخلفات نیز قدردانی کرد و شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ را برای اعلام موارد مشکوک معرفی کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.