رسانه‌های صهیونیست: 10 نظامی در حمله پهپادی حزب‌الله زخمی شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 18:08
رسانه های صهیونیستی فاش کردند که 10 نظامی رژیم صهیونیستی امروز در حمله پهپادی حزب‌الله زخمی شده و به بیمارستان رمبام در حیفا منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد که 10 نظامی ارتش این رژیم، پس از جراحات ناشی از یک پهپاد از نوع «FPV» به بیمارستان رمبام در حیفا منتقل شدند.

سخنگوی رسمی ارتش صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی گفت که حزب‌الله چندین پهپاد انتحاری را پرتاب کرده است که این پهپادها در نزدیکی نظامیان اسرائیلی منفجر شده و منجر به زخمی شدن آنها شده است.

پیش از این، دورون کدوش، خبرنگار نظامی رادیو ارتش صهیونیستی، درباره سندی مربوط به سال گذشته از بخش عملیات ارتش صحبت کرده بود که در آن نسبت به خطر پهپادهای بمب‌گذاری شده مبتنی بر فیبر نوری هشدار داده و نقاط ضعف موجود در ابزارهای دفاعی و تهاجمی رزیم صهیونیستی را تشریح کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.