وزیر نفت: در 40 روز جنگ یک روز هم کاهش تولید نفت نداشتیم

اقتصادنیوز پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 19:27
اقتصادنیوز:وزیر نفت گفت: در 40 روز جنگ حتی یک روز کاهش تولید نفت نداشتیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محسن پاک‌نژاد وزیر نفت در حاشیه دیدار با نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس، به تشریح عملکرد این وزارتخانه در دوران 40 روزه جنگ پرداخت و از تداوم بی‌وقفه تولید و صادرات نفت خام خبر داد.

 پاک‌نژاد با قدردانی از عملکرد همکاران خود در سراسر این صنعت گفت: عملکرد همکاران عزیزم در گستره این صنعت در طول 40 روز جنگ، بسیار درخشان بوده است. ما در تمام روزهای جنگ عملاً کاهش تولید نفت خام نداشتیم و صادرات ما به نحو مطلوب ادامه داشت و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

وی در عین حال به وجود برخی مشکلات و چالش‌ها در این دوره اشاره کرد و افزود: اگر هم چالش‌هایی وجود داشت، با اتخاذ تدابیر و راهکارهایی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر آنها غلبه می‌شد و راهکارهایی برای گذر از آن روزهای سخت طراحی و اجرایی می‌گردید.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.