به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محسن پاکنژاد وزیر نفت در حاشیه دیدار با نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس، به تشریح عملکرد این وزارتخانه در دوران 40 روزه جنگ پرداخت و از تداوم بیوقفه تولید و صادرات نفت خام خبر داد.
پاکنژاد با قدردانی از عملکرد همکاران خود در سراسر این صنعت گفت: عملکرد همکاران عزیزم در گستره این صنعت در طول 40 روز جنگ، بسیار درخشان بوده است. ما در تمام روزهای جنگ عملاً کاهش تولید نفت خام نداشتیم و صادرات ما به نحو مطلوب ادامه داشت و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.
وی در عین حال به وجود برخی مشکلات و چالشها در این دوره اشاره کرد و افزود: اگر هم چالشهایی وجود داشت، با اتخاذ تدابیر و راهکارهایی، در کوتاهترین زمان ممکن بر آنها غلبه میشد و راهکارهایی برای گذر از آن روزهای سخت طراحی و اجرایی میگردید.