جشنواره «تاک پلو» در خلیل آباد برگزار شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 19:55
خلیل آباد- یازدهمین جشنواره تاک پلو در خلیل آباد با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه یازدهمین جشنواره تاک پلو با حضور محمد علی نبی پور، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

عباس پاکدل، شهردار خلیل آباد در این مراسم اظهار کرد: دراین دوره بیش از ۱۵۰ غرفه از توانمندیهای شهرستان در حوزه صنایع دستی و تولیدات منطقه برپا شده است.

شهردار خلیل آباد افزود: تعداد شرکت کنندگان در جشنواره غذای تاک پلو در این دوره نسبت به سال قبل از ۲۰ درصد افزایش داشته اند.

وی گفت: در یازدهمین دوره جشنواره تاک پلو ۲۰۵ شرکت کننده حضور یافتند که از نفرات برتر در مراسم جشن جشنواره تاک پلو تقدیر به عمل می آید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.