ستاره استقلال برای ماندن چراغ سبز نشان داد

برترین‌ها پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 20:05
وینگر ملی پوش استقلال یکبار دیگر علاقه خود به این تیم را نشان داد.

خبرآنلاین: با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران که در اسفند ماه شکل گرفت، خارجی‌های شاغل در فوتبال کشور به خانه‌هایشان بازگشتند و با توجه به عدم تعیین تکلیف ادامه فصل، بازی‌ها در حالت تعلیق است و طبیعتا خبری از برگزاری تمرینات نیست و هیچ بازیکن خارجی هم به ایران بازنگشته است.

همین شرایط باعث شده تا بازار شایعات نقل و انتقالاتی داغ‌تر از همیشه باشد و بحث عدم بازگشت این بازیکنان به تیمهایشان نیز مطرح شود. این مساله شامل حال یاسر آسانی هم شده. وینگر اهل آلبانی که حضوری موفق در استقلال داشت و به بهترین بازیکن این تیم تبدیل شد و حالا همه آبی‌ها را نگران تصمیمش برای ادامه کار کرده است.

 پوستری جدید از خود منتشر کرده که شامل فریم های مختلف او با پیراهن استقلال است. او در توضیح این پوستر فقط دو قلب آبی منتشر کرده که برای انتقال پیام به هواداران کفایت می‌کند. آسانی حالا یکبار دیگر هم بر علاقه خود به ادامه حضور در استقلال تاکید کرده اما باید دید در ادامه برای لیگ برتر چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

1

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.